SEM ԲԵՌՆԻՉԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՊԼԱՆ

2023-09-16

Բեռնիչների սպասարկումը կարևոր ընթացակարգ է, որը թույլ է տալիս պահպանել սարքավորումների ֆունկցիոնալությունը և օգնում է խուսափել անժամանակ վերանորոգումից և խափանումներից:

Բեռնիչների սպասարկումը կարևոր ընթացակարգ է, որը թույլ է տալիս պահպանել սարքավորումների ֆունկցիոնալությունը և օգնում է խուսափել անժամանակ վերանորոգումից և խափանումներից:
Ամբողջ սպասարկման գործընթացը կարելի է բաժանել մի քանի կարևոր փուլերի.
• ներքին այրման շարժիչի, հիդրավլիկ համակարգի, էլեկտրականության և բարձրացնող մեխանիզմի աշխատանքի ստուգում.
• վառելիքի և քսանյութերի ագրեգատների վերամշակում;
• անհրաժեշտության դեպքում պահեստամասերի ընտրություն;
• կարգավորող միավորի կարգավորում:
Առկա են պահպանման հետևյալ տեսակները.
• օրական;
• առաջին սպասարկումը պետք է իրականացվի շահագործման առաջին 100 ժամից հետո.
• 250 ժամ աշխատելուց հետո հետևյալը.
• Սպասարկում 500 աշխատանքային ժամից հետո (անկախ նրանից, թե ինչ է տեղի ունեցել սպասարկման ժամանակ 100 և 250 ժամ հետո);
• 1000 ժամ աշխատելուց հետո;
• սեզոնային սպասարկում – ցուրտ և տաք եղանակների փոփոխություն (աշուն և գարուն);
• Պահպանում պահպանման ընթացքում:

 

Ունե՞ք այլ հարցեր:

Մեր մասնագետը մանրամասն կպատասխանի դրանց։

Вверх
x

Բարև Ձեզ! Ուղարկեք ձեր հարցը այստեղ, և մենք շուտով կկապնվենք ձեզ հետ: