Բիզնեսի էթիկա | Zeppelin Armenia. Ազնվության և պատասխանատվության պահպանում

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԷԹԻԿԱՅԻ ԿՈԴԵՔՍ ԵՎ ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ՀԱՄԱՊԱՏԱՍԽԱՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Ցեպելին ընկերությունը հայտնի է իր բարձր չափանիշներով և հուսալիությամբ: Տարիների ընթացքում ընկերությունը տեխնոլոգիապես զգալի առաջընթաց է գրանցել և առաջատար է իր ոլորտում:

Zeppelin-ում բոլորը պարտավոր են պահպանել ընկերության հեղինակությունը: Գործարար վարքագծի և համապատասխանելիության այս Կոդեքսը սահմանում է այն կանոնները, որոնցով մենք պետք է առաջնորդվենք՝ Zeppelin-ում էթիկական և օրինական գործունեություն ծավալելու համար: Այն արտացոլում է մեր ընկերության արժեքները և սահմանում է վարքի բարձր չափանիշեր:

Պատասխանատու գործունեությունն առաջին հերթին օրինական և էթիկական գործունեություն է։

Ցեպելին ընկերության գործարքներ են հանդիսանում միայն այն գործարքները, որոնք համապատասխանում են այս պահանջներին: Կորպորատիվ պահանջներին համապատասխանելիությունը կամուրջ է հանդիսանում իրավունքի, խղճի և մշակույթի միջև:

Գործունեության մեր Կոդեքսը ոչ ոքի չի ազատում անհատական պատասխանատվությունից: Սա մեր կորպորատիվ մշակույթին համահունչ վարքագծի ուղեցույց է, որը հիմնված է կորպորատիվ ամբողջականության, անվտանգության, հարգանքի և հարատևության վրա:

Մենք կոչ ենք անում մեր աշխատակիցներին լիովին հետևելու Ցեպելին ընկերության վարքագծի Կոդեքսի դրույթներին: Մենք հպարտ ենք, որ մեր վարքագծում կարող ենք հիմնվել Կոդեքսի վրա:

1. ԽՏՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավոր ենք միմյանց վերաբերվել խորին հարգանքով

Մեր աշխատակիցները հանդիսանում են Ցեպելին ընկերությունների ցանցի հաջողության հիմքը: Որպեսզի աշխատակիցները կարողանան բացահայտել իրենց ուժեղ կողմերը, մենք ստեղծել ենք հարգանքի վրա հիմնված և կորպորատիվ ամբողջականությանը նպաստող աշխատանքային միջավայր:
Մենք կարծում ենք, որ բոլորին պետք է վերաբերվել արդար և հարգալից։ Մենք չենք հանդուրժում խտրականության դրսևորումները աշխատավայրում: Մենք կենտրոնանում ենք մարդկանց գործողությունների արդյունքների վրա, այլ ոչ թե նրանց ծագման կամ անձնական համոզմունքների վրա:
Ընդհանուր նպատակներին հասնելու համար անհրաժեշտ է աշխատել համատեղ: Մենք փնտրում ենք ժրաջան աշխատողների, ովքեր կարող են հետագայում զարգանալ, և պարգևատրում ենք նրանց, ովքեր եզակի և արժեքավոր ձեռքբերումներ ունեն: Մեր աշխատելաոճը խրախուսում է սովորել և հարգել ուրիշներին: Zeppelin-ի աշխատակիցները պետք է ժրաջան աշխատեն:

2. ՄԱՐԴՈՒ ԵՎ ՇՐՋԱԿԱ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՀԱՄԱՐ ՎՏԱՆԳՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱՑՄԱՆ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավորվում ենք վարել էկոլոգիապես հավասարակշռված ձեռնարկատիրական գործունեություն

Մեր՝ առավել քան 100-ամյա պատմությունը ցույց է տալիս, որ Ցեպելին ընկերությունը միտված չէ կարճաժամկետ հաջողության: Մենք մեր գործունեությունը ծավալում ենք երկարաժամկետ հեռանկարով, և մեր եկամտի մի մասը ուղղում ենք Ֆրիդրիխսխաֆեն քաղաքում գտնվող Ցեպելին ֆոնդին, որն ակտիվ կերպով գործում է կրթության, հետազոտությունների, մշակույթի և սոցիալական քաղաքականության ոլորտներում: Մեր ինքնագիտակցումը՝ որպես հիմնադիր ընկերություն, մեր աշխատակիցներին պարտավորեցնում է իրենց ամենօրյա գործունեության մեջ պահպանել տնտեսության վարման երկարաժամկետ և հավասարակշռված նպատակներ:
Գործընկերների ընտրության ժամանակ մենք ուշադրություն ենք դարձնում ոչ միայն տնտեսական, այլ նաև էկոլոգիական ու սոցիալական չափանիշերին: Բնապահպանական նորմերը խախտող, աշխատակիցներին շահագործող, երեխաների աշխատանքը թույլատրող կամ օրենքի առջև անազնիվ աշխատողները մեր կողմից չեն դիտարկվում որպես գործընկեր:
Ցեպելին ընկերությունը հետևում է կառավարության հաստատած անվտանգության կանոնակարգերին և հոգ է տանում իր աշխատակիցների անվտանգության մասին: Առողջության և անվտանգության մասնագետները աշխատում են
ղեկավարության հետ՝ համոզվելու համար, որ բոլորն ապահով են: Այս կանոնների պահպանումը կարևոր է,սակայն յուրաքանչյուր աշխատող ինքն է պատասխանատու աշխատավայրում իր և գործընկերների անվտանգության համար:

3. ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԵՎ ԱՅԼՈՑ ՍԵՓԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔԻ ԽԱԽՏՄԱՆ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պաշտպանում ենք մեր մտավոր սեփականությունը և հարգում ենք երրորդ անձանց մտավոր ձեռքբերումների պաշտպանության իրավունքը

Ցեպելինը լրջորեն հոգ է տանում իրեն պատկանող մտավոր սեփականության մասին: Այն ներառում է գյուտերը և ապրանքանիշերը, որոնք կարևոր են ընկերության հաջողության համար: Մտավոր սեփականությունը արժեքավոր է, և Ցեպելինը ցանկանում է համոզվել, որ այն պաշտպանված է կորստից, գողությունից և չարաշահումից: Սա կարևոր է ընկերության ապագայի համար, և աշխատակիցները պարտավոր են պաշտպանել տվյալները և բիզնես գրառումները չարտոնված հասանելիությունից:
Ցեպելին Արմենիան պարտավորվում է պաշտպանել երրորդ անձանց մտավոր սեփականությունը և մերժում է տեղեկատվություն ստանալու ցանկացած անօրինական միջոց: «Կորպորատիվ գաղտնիք» հասկացությունը ներառում է ցանկացած տեղեկատվություն, որը նախատեսված չէ հանրային հասանելիության համար և մեծ արժեք ունի ընկերության ու նրա մրցակիցների համար: Մենք մերժում ենք անօրինական ճանապարհով ձեռք բերված տեղեկատվությանը և ուրիշների հաջողությունը մեզ չենք վերագրում: Մեզ համար կարևոր է տեղյակ լինել մեր մրցակիցների գործունեության մասին, բայց մենք չենք հավաքում գաղտնի տեղեկատվություն և չենք հարցնում մեր հաճախորդներին այդ մասին: Յուրաքանչյուր ոք, ով անօրինական կերպով տեղեկատվություն է հավաքում այլ ընկերությունների մասին, պետք է այն պահի իր մեջ և չօգտագործի ի վնաս մեզ:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների անվտանգությունը և տվյալների պաշտպանությունը մեծ կարևորություն ունեն մեզ համար, ինչի համար էլ մենք ստեղծել ենք պատասխանատվության հատուկ ոլորտներ:

4. ՇԱՀԵՐԻ ԲԱԽՄԱՆ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավորվում ենք պահպանել կորպորատիվ ամբողջականությունը և բիզնեսի թափանցիկությունը

Մեր աշխատակիցները ջանք չեն խնայում՝ անաչառ մնալու և շահերի ցանկացած կոնֆլիկտից հեռու մնալու համար: Մենք որոշումներ ենք կայացնում՝ հիմնվելով ընկերության շահի, այլ ոչ թե անձնական հարաբերությունների վրա: Մենք թույլ չենք տալիս, որ Zeppelin-ի աշխատակիցների կամ նրանց ընտանիքների հետ հարաբերությունները ազդեն մեր որոշումների վրա:
Յուրաքանչյուր աշխատող պետք է ստանա իր ղեկավարի հավանությունը, եթե ցանկանում է որևէ գործնական հարաբերություն հաստատել մեկ այլ ընկերության հետ, նույնիսկ եթե դա հոնորարի հիման վրա է: Սա հիմնականում վերաբերում է այն դեպքերին, երբ աշխատակիցը պատրաստվում է կապ հաստատել Ցեպելին ընկերության գործընկեր կամ մրցակից կազմակերպությունների հետ:
Ցեպելին ընկերությունը թույլ է տալիս իր աշխատակիցներին անել այն, ինչ ցանկանում են, քանի դեռ դա չի խանգարում իրենց աշխատանքային պարտականությունները կատարելուն:

Այն դեպքերում, երբ աշխատակցի մոտ դիտարկվում է փաստացի կամ հնարավոր շահերի բախում, նա պարտավոր է այդ մասին շտապ տեղեկացնել իր ղեկավարին և իր հետ միասին լուծել այս խնդիրը:

5. ՏԱՐԲԵՐ ԿԱԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆԸ

Մենք պարտավորվում ենք լինել օբյեկտիվ և անկանխակարծիք

Մենք որոշումներ ենք կայացնում՝ հիմնվելով մեր սեփական մտքերի և զգացմունքների վրա: Մենք ոչ մեկին թույլ չենք տալիս վերահսկել մեր գործունեությունը կամ որոշումները՝ նրանց տալով հատուկ արտոնություններ: Գործնական հարաբերություններում կախվածություն չպետք է լինի։
Մենք չենք հավատում կոմերցիոն քաղաքականության կիրառմանը՝ որոշելու համար, թե ում հետ ընկերություն ենք անելու կամ չենք անելու: Եթե ​​բիզնես գործընկերը ցանկանում է լինել մեր ընկերը, նա պետք է հիմնավոր պատճառ ունենա, և նրա ներկայացուցիչը նույնպես պետք է ներկա լինի։ Մենք կընդունենք գործընկերների հրավերները միայն այն դեպքում, եթե ուղղակի զրուցելու ենք իր հետ, և եթե հրավերը սովորական հյուրընկալություն է: Ղեկավարը պետք է տեղեկացված լինի բիզնես գործընկերներից մեր ստացած ցանկացած հրավերների մասին:
Գործընկերների կողմից նվերները պիտի լինեն օրենքի շրջանակներում, իսկ դրանց բնույթը և ծավալը լինեն տեղին:
Եթե ​​դուք բիզնես գործընկերոջ կողմից իր միջոցառման մասնակցության հրավեր եք ստանում, և միջոցառումը նախատեսված է միայն բիզնես գործընկերոջ և ոչ այլ անձանց համար, ապա դա թույլատրելի է: Բայց դա թույլատրվում է միայն եզակի դեպքերում, քանի որ Zeppelin-ի կամ աշխատակցի համար թանկ է նման միջոցառումներ կազմակերպելը:

6. ԿՈՌՈՒՊՑԻԱՅԻ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավորվում ենք դրսևորել բարեվարքություն մեր գործնական և հասարակական գործունեության մեջ:

Բիզնես հարաբերություններում մենք գործ ունենք միայն այն ընկերությունների հետ, որոնք, մեր կարծիքով, որակյալ և արդյունավետ են: Մենք գործ չունենք իրենց նվերներ թույլ տվող, գումար նվիրաբերող կամ մարդկանց կաշառք տվող ընկերությունների հետ։ Մենք պետք է պահպանենք ազնվության և կորպորատիվ ամբողջականության սկզբունքները մեր բոլոր գործարքներում:
Հարաբերությունների կառավարումը կարևոր է բիզնեսի հաջողության համար: Այն օրենքի ստվերային հատվածում չէ և իրականացվում է առանց անբարեխիղճ մեթոդների կիրառման։ Ցեպելինի աշխատակիցները կաշառք չեն վերցնում, քանի որ դա քրեական հանցագործություն է բիզնես հարաբերություններում։ Պետական ​​գերատեսչությունների հետ շփվելիս Ցեպելինը չի խոստանում կամ չի տրամադրում վճարումներ կամ արտոնություններ՝ պետական ​​աշխատողների կամ պաշտոնյաների որոշման վրա ազդելու համար:
Որոշ ընկերություններ նվերներ են տալիս՝ փորձելով բարելավել իրենց դիրքերը շուկայում։ Սա անթույլատրելի է։ Մեզ թույլ չեն տալիս նվերներ ընդունել, որոնք կարող են ազդել մեր բիզնես որոշումների վրա: Սա ներառում է նաև այնպիսի բաներ, ինչպիսիք են անվճար նմուշներ բաժանելը կամ ապրանքներ գնելու առաջարկները: Այն, ինչ կարող է մեր բիզնեսի վրա ազդելու տպավորություն թողնել, անթույլատրելի է:
Ցեպելին Արմենիայի գործընկերները կայացնում են նվիրատվության և հովանավորչության վերաբերյալ բոլոր որոշումները, որոնք գերազանցում են այն, ինչ մենք կարող ենք անել սահմանափակ տարածքում և ժամանակում: Սա ներառում է նվիրատվություններ քաղաքական կուսակցություններին կամ միություններին, որոնք հիմնված են մեր ընդհանուր շահերի վրա։

7. ԹՅՈՒՐԻՄԱՑՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ԳՑԵԼՈՒ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆԸ

Մենք պարտավորվում ենք տրամադրել թափանցիկ ֆինանսական հաշվետվություն

Մենք պատասխանատու ենք մեր հաճախորդներին ընկերության զարգացման, արդյունքների և հեռանկարների մասին հավաստի տեղեկատվություն տրամադրելու համար: Մենք հիմնվում ենք մեր հաշվապահական գրառումների, հաշվապահական հաշվառման և ֆինանսական հաշվետվությունների վրա՝ գործընկերների կողմից մեր հանդեպ վստահությունը պահելու համար: Եթե ​​մենք ճշգրիտ տեղեկատվություն չտրամադրենք, դա կարող է խարդախության կամ այլ անօրինականության հետ կապված կասկածներ առաջացնել:
Ընկերության ներքին վերահսկողության համակարգերը ապահովում են կարևոր բիզնես գործընթացների ճշգրիտ փաստաթղթավորում, որպեսզի մենք կարողանանք հեշտությամբ զեկուցել մեր ֆինանսական գործարքների մասին: Սա ներառում է ֆինանսական հաշվետվությունների հետ կապված տեղեկատվության գրանցումը, ինչպիսիք են փոխանցումները: Սա անհրաժեշտ է, որպեսզի աուդիտորներն ու ֆինանսական մարմինները կարողանան հասկանալ մեր համակարգը և բովանդակությունը: Մեր գործընթացները թափանցիկ են և կառուցված այնպես, որ մյուս աշխատակիցները կարողանան հեշտությամբ դրանցից գլուխ հանել: Մենք ունենք նաև իրավական ներքին պահպանման պարտավորություններ, որոնք պետք է կատարվեն: Գերատեսչական կամ դատական ​​վարույթներին վերաբերող փաստաթղթերը ենթակա չեն ոչնչացման: Ցանկացած փաստաթուղթ պետք է լինի ճշգրիտ ձևով և բովանդակությամբ, որպեսզի անհրաժեշտության դեպքում այն ​​օգտագործվի որպես ապացույց:

8. ԱՊԱՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավորվում ենք ապահովել վստահելի հաղորդակցություն:

Թափանցիկ և վստահելի ներքին, ինչպես նաև արտաքին հաղորդակցությունը ընկերության մշակույթի կարևոր տարրերից է: Աշխատակիցներին և կոլեգաներին, հանրությանը, շուկան և մեր հաճախորդներին մոլորեցները մեզ համար անընդունելի է:
Ցեպելինը լուրջ է վերաբերվում հաճախորդների բողոքներին, որպեսզի հաճախորդները կարողանան լավագույն տպավորությունները ստանալ գնումներ կատարելիս: Ընկերությունը փորձում է առաջարկվող ապրանքների և ծառայությունների մասին տեղեկատվություն տրամադրել գրավոր կերպով՝ ներկայացուցիչների միջոցով: Եթե ​​հաճախորդը բողոք ունի, ընկերությունը արագ և ճիշտ լուծում է գտնում:
Հանրային հասանելի տեղեկատվությունը միշտ հավաստի է: Մենք պահանջում ենք ամենաբարձր որակը բոլոր նրանցից, ովքեր տրամադրում են տեղեկատվություն և ընդունում ենք միայն 100% ճշգրտություն: Թերի տեղեկատվությունը կարող է սխալ մեկնաբանվել, չարաշահվել կամ կտրվել համատեքստից, ինչն էլ կարող է լուրջ վնաս պատճառել: Ուստի միշտ զգույշ եղեք տեղեկատվությունը էլեկտրոնային եղանակով տրամադրելիս և համոզվեք, որ այն ճշգրիտ է:
Կան որոշ կանոններ այն մասին, թե երբ կարող է տեղեկատվությունը հրապարակվել: Որպես կանոն, տեղեկատվություն փոխանակել թույլատրվում է լիազորված աշխատակիցներին։ Բայց եթե ինչ-որ մեկը հրապարակայնորեն խոսում է որպես Ցեպելինի ներկայացուցիչ, նրանք պետք է նշեն, որ հանդես են գալիս որպես մասնավոր անձ: Որոշ խնդիրների լուծման դեպքում ընկերությունը պետք է ներգրավի իր իրավաբանական ստորաբաժանմանը։

9. ԱՐՏԱՀԱՆՄԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ ԽԱԽՏՄԱՆ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավորվում ենք հարգել արտաքին առևտրի օրենքները:

Ցեպելինը միշտ հետևում է կառավարության և աշխարհի այլ կազմակերպությունների կողմից սահմանված կանոններին: Մենք ցանկանում ենք օգնել դադարեցնել ահաբեկչությունը և պաշտպանել մարդկանց զենքերից, որոնք կարող են վնաս հասցնել:
Աշխատակիցները պետք է հետևեն առևտրի սահմանափակումներին և արգելքներին՝ իրենց աշխատանքը անվտանգ կատարելու համար: Այս սահմանափակումների մի մասը կարող է կապված լինել ահաբեկչության դեմ պայքարի և այլ երկրների արտահանման կանոնների հետ։
Եթե չի հաջողվում փարատել մեր արտադրանքի թույլատրելի օգտագործման կամ փոխանցման վերաբերյալ կասկածները, ապա նման գործարքից պետք է հրաժարվել:

10. ԲԱՐԵԽԻՂՃ ՄՐՑԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԻՆ ՀԱԿԱՍՈՂ ՎԱՐՔԱԳԾԻ ԱՆԸՆԴՈՒՆԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆ

Մենք պարտավորվում ենք վարել բարեխիղճ մրցակցություն:

Ցեպելին ընկերությունը իրեն համարում է շուկայական տնտեսության և առողջ ու ազատ մրցակցության կողմնակից: Մենք միշտ հետևում ենք օրենքին, երբ խոսքը վերաբերում է կարտելներին, առևտրային համաձայնագրերին, գնագոյացմանը և մրցակցության կանոններին: Այս օրենքներից որևէ մեկի խախտման դեպքում մենք համապատասխան քայլեր կձեռնարկենք: Միշտ պետք է դիմել իրավաբանական բաժին, եթե որևէ կասկած ունեք մրցակցության մասին որևէ իրավիճակի օրինականության վերաբերյալ:
Ցեպելին կոնցերնը վստահություն է ներշնչում հաճախորդներին՝ ցուցադրելով իր ուժեղ կողմերը, բարելավում է իր դիրքերը՝ չմատնանշելով մրցակիցների թերությունները։ Հաճախորդների և մրցակիցների մասին տեղեկատվություն մենք ստանում ենք միայն հանրությանը հասանելի աղբյուրներից: Մենք հարգում ենք մեր մրցակիցների նորարարական ներուժը:
Ցեպելին ընկերությունը առաջարկում է դիմումների մի քանի տարբերակներ.
Դիմեք համապատասխան բաժին էլեկտրոնային փոստով - SBU-C-E-CIS_Compliance@zeppelin.com: Կարող եք նաև ուղիղ կամ անանուն դիմել իրավունքների արտաքին պաշտպանին էլեկտրոնային փոստով -
Steffen.Kaufmann@dlapiper.com:

Вверх
x

Բարև Ձեզ! Ուղարկեք ձեր հարցը այստեղ, և մենք շուտով կկապնվենք ձեզ հետ: